ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد که برای نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تا ۵۰ درصد ظرفیت خوابگاه دانشجو پذیرش خواهد کرد.
معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد که با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا و لزوم اسکان دانشجویان نیازمند خوابگاه در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و همچنین ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خصوص پیشگیری از بیماری کرونا، فقط دانشجویانی که به واسطه داشتن واحدهای عملی، کارآموزی، کارورزی و حضور در آزمایشگاه، نیاز به حضور تمام وقت در دانشگاه دارند پس از ارسال فهرست اسامی دانشجویان توسط دانشکده‌های آنان به مدیریت امور خوابگاه‌ها، می‌توانند به خوابگاه مراجعه کنند و مابقی دانشجویان تا زمان اعلام رسمی بازگشایی دانشگاه ها، اکیدا به خوابگاه مراجعه نکنند.
همچنین دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید دارد به لحاظ شرایط موجود، محدودیت‌هایی تا سقف ۵۰ درصد ظرفیت خوابگاه ها در ارائه خدمات اعمال کند و در صورتی که دانشجویان سئوالی در خصوص خوابگاه‌ها دارند، می‌توانند با دفتر مسئول اسکان مدیریت امور خوابگاه‌های این دانشگاه تماس بگیرند.
با توجه به شیوع ویروس کرونا و حضور تعدادی از دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه، محل‌های عمومی تمامی خوابگاه‌های دخترانه و پسرانه فعال دانشگاه را روزانه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ ضدعفونی و گندزدایی می‌کند.
همچنین روزانه در دو نوبت صبح و عصر، تمامی دستگیره درب اتاق‌ها، نرده‌های راه پله‌ها و ... با محلول‌های شستشو و سفیدکننده ضدعفونی می‌شود. ضمن اینکه محلول ضدعفونی کننده دست نیز برای دانشجویان و کارکنان، در ورودی مجتمع کوی پسران و دختران وجود دارد و تمامی افرادی که به خوابگاه‌های دانشجویی رفت و آمد دارند در بدو ورود، دست‌های خود را در محل درب ورودی خوابگاه ضدعفونی می‌کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید