ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر این که به منظور تسریع در کسب نتایج فناورانه باید به مسیر بازار تا ایده توجه شود، اعلام کرد: این دانشگاه از ایده بازارهای حوزه سلامت حمایت می‌کند.
جلیل کوهپایه زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی اظهارداشت: این دانشگاه باید در حوزه توسعه و تحقیق و تجاری سازی محصولات بیشتر تلاش کنیم.
وی به وجود دانش فنی، ظرفیت های علمی و بضاعت های بالقوه موجود در دانشگاه اشاره کرد و گفت: شرکت های دانش بنیان به عنوان شریک راهبردی و موتور محرکه برای خلق ایده های نو و تولید محصولات مبتنی بر نیاز جامعه محسوب می شوند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن اعلام حمایت دانشگاه از ایده بازارهای حوزه سلامت افزود: باید به این نکته توجه داشته باشیم که در مسیر تحقق اهداف استراتژیک دانشگاه چقدر توانستیم به نیازهای اجتماعی در حوزه فناورانه پاسخ دهیم.
کوهپایه زاده ضمن تاکید بر استفاده از این فرصت طلایی، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را در دانشگاه به کار خواهیم گرفت تا بستر مناسب برای تحقق اهداف شرکت های متفکر فراهم و شرایط انجام پژوهشهای کاربردی تسهیل شود.
کوهپایه زاده تصریح کرد: ما در حوزه فناوری مشکل پول نداریم بلکه به دنبال پروژه های خوب هستیم.
وی ضمن استقبال از وجود ایده بازارهای حوزه سلامت، افزود: ایده بازارها می توانند به تدریج به هسته های فناور تبدیل و در مراکز رشد مستقر شوند. همچنین می توانند از حمایت های صندوق های سرمایه گذاری بهره مند گردند.
رویدادهای ملی ایده بازارهای حوزه سلامت (خوراکی و نوشیدنی، آرایشی و بهداشتی، تجهیزات پزشکی و سلامت دیجیتال) با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و دانشگاه صنعتی امیر کبیر از مهرماه تا دی امسال به صورت مجازی برگزار می شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید