ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

متقاضیان بورسیه دارای حکم بورس و مدرک دکترا که در سه فراخوان اخیر بورسیه های بلاتکلیف شرکت نکرده اند، از 5 مهرماه 1399 به مدت یک ماه فرصت ثبت نام دارند.
از متقاضیان بورسیه که دارای حکم بورس و مدرک دکترا هستند و در سه فراخوان اخیر بورسیه های بلاتکلیف شرکت نکرده اند، از 5 مهر ماه 1399 به مدت یک ماه ثبت نام به عمل می آید.
راتبه هایی که در مقطع دکترا دانش آموخته شده اند و راتبه هایی که دارای حکم بورس و مدرک دکتری هستند، مجاز به ثبت نام در فراخوان هستند.
دانشجوی درحال تحصیل نباید فرم را پرکند.لازم به ذکر است اسامی راتبه ها به اداره کل بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تأییدارسال می شود و عدم تأیید اداره کل بورس عدم پیگیری را به دنبال خواهد داشت.
راتبه هایی که در فراخوان سال های 96، 97 و 98 هیأت عالی جذب ثبت نام کرده اند، مجاز به شرکت در فراخوان نیستند.راتبه هایی که سن آنها در زمان فارغ التحصیلی دکترا پایین تر از 40 سال باشد، مجاز به شرکت در فراخوان هستند.
راتبه هایی که معدل کارشناسی بالاتر از 14 و کارشناسی ارشد بالاتر از 16 دارند، مجاز به شرکت در فراخوان هستند.
در صورتی که در دانشگاه های خارج از کشور مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تحصیل کرده اید، علاوه بر انتخاب دانشگاه های خارج از کشور از لیست دانشگاه ها، نام دانشگاه را در قسمت توضیحات وارد کنید.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید