ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رشته تغذیه پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی شد.
دبیر کارگروه ویژه توسعه و تعالی علوم تغذیه کلان منطقه 9 آمایشی، درباره راه اندازی رشته تغذیه پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در راستای برنامه پیشنهادی کارگروه توسعه و تعالی علوم تغذیه در زمینه بین المللی سازی این رشته، شورای گسترش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، با راه اندازی این رشته در مقطع کارشناسی ارشد ویژه پزشکان خارجی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد موافقت کرد .
دکتر عبدالرضا نوروزی افزود: کوریکولوم این رشته با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال طراحی است و دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بهمن سال جاری آماده پذیرش دانشجوی غیر ایرانی در رشته تغذیه پزشکی خواهد بود.
دکتر نوروزی بیان کرد: این رشته یکی از زیر مجموعه های جدید علوم تغذیه بوده که با راه اندازی آن گام مهمی در تأمین و تربیت نیروی متخصص و ارتباط عمیق حیطه پزشکی و تغذیه برداشته می شود .
به گفته این عضو هیات علمی، رشته تغذیه پزشکی دارای متقاضی خارجی از کشورهای منطقه است که پذیرش 6 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان ظرفیت سالانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد مورد تایید قرار گرفته است.
وی طول دوره این رشته را 2 سال ذکر کرد که علاوه بر گذراندن دروس تئوری، 9 ماه از این دوره صرف آموزش های عملی در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه می شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید