ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و تعامل دوسویه با دانشجویان سامانه HSE دانشجویان راه اندازی می‌شود.

دکتر مجید صفاری نیا گفت: این سامانه با هدف یکپارچه سازی خدمات سلامت و ایمنی به دانشجویان و تعامل دوسویه با آن‌ها ایجاد شده است و می‌تواند باعث توسعه فرهنگی HSE دانشجویان و در نتیجه ارتقای سلامت و ایمنی دانشگاه‌ها شود.
وی افزود: در راستای توسعه دولت الکترونیک، میزخدمت اطلاع رسانی همراه مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور در این سامانه راه اندازی می‌شود و دانشجویان می‌توانند برخی از خدمات مربوطه به مراکز بهداشت دانشگاه‌ها را به صورت غیر حضوری دریافت نمایند.
مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت همه جانبه دانشجویان و لزوم افکارسنجی از آن‌ها برای برنامه ریزی بهتر امور مربوط به آن‌ها افزود: در این سامانه اخبار و اطلاعیه‌های مربوطه به اشتراک گذاشته می‌شود و دانشجویان سراسر کشور می‌توانند با مطالعه آن‌ها بازخورد مناسب را نسبت به آن‌ها بیان نمایند. همچنین دانشجویان و بویژه همیاران سلامت دانشگاه‌ها می‌توانند اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه خود یا مطالب علمی و تجارب خود را در حوزه HSE منتشر نمایند.
این سامانه وطیفه ارایه خدمات پزشکی محازی دانشگاه‌ها را نیز به عهده دارد؛ و دانشجویان با استفاده از آن نسبت به تعیین وقت و ارایه خدمات پزشکی و ارزیابی این خدمات اقدام کنند.
دکتر صفاری نیا زمان اجرایی شدن نهایی این سامانه را تا ۳ ماه آینده اعلام کرد و گفت: در این سامانه کیف پول الکترونیکی برای مشارکت حداکثری دانشجویان طراحی شده است که دانشجویان می‌توانند از این کیف پول خدمات دانشجویی دریافت کنند.
وی گفت: با راه اندازی این سامانه به عنوان تنها سامانه سازمان امور دانشجویان در این حوزه بتوان با ارسال به موقع اخبار و برنامه‌ها و مشارکت دانشجویان خدمات به روز تری به آن‌ها ارائه داد، این سامانه به همکاری پژوهشکده فناوری سلامت دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حال اجرا و پیاده سازی است.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید