ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مجله علمی-پژوهشی پژوهشکده فناوری‌ها و تجهیزات پیشرفته پزشکی Frontiers in Biomedical Technologies در پایگاه استنادی معتبر بین‌المللی Scopus نمایه شد.
این پایگاه که مربوط به الزویر (Elsevier) است حدود ۳۶ هزار موضوع را در علوم مختلف در برمی‌گیرد.
بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشجویان و پژوهشگران با ارسال مقالات خود به مجله FBT می‌توانند از اعتبار و امتیازات آن استفاده کنند، این مقالات می‌توانند در قالب Editorial, Original article, Case report, Commentary, Review article, Short report, Technical note باشد که نتایج آن طی ۴۵ روز اعلام خواهد شد.
محققان می‌توانند در حوزه‌های مرتبط با تجهیزات و تکنیک‌های تصویربرداری پزشکی، دزیمتری پرتوهای یونیزان و غیر یونیزان، تشخیص و درمان با پرتوهای غیر یون‌ساز، پردازش سیگنال و تصاویر پزشکی، بیومکانیک، بیوالکتریک و بیومواد، هوش مصنوعی و واقعیت مجازی، رادیوتراپی و رادیو بیولوژی، فناوری نانو در پزشکی، مدل‌سازی بیولوژیک، روبوتیک پزشکی و پزشکی هسته‌ای مقالات خود را ارسال کنند.
همچنین این مجله که با مدیر مسئولی دکتر سعید سرکار و سردبیری دکتر محمدرضا آی، هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، منتشر می‌شود، دارای نمایه ISI است که دانشجویان می‌توانند از این اعتبار نیز استفاده کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید