ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین معاونت اداری و مالی و مدیریت منابع انسانی وزارت علوم، با تعدادی از دانشگاه‌های بزرگ کشور، در راستای تدوین شایستگی‌ها و تربیت مدیران نظام آموزش عالی کشور به امضاء رسید.
بهامضای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت علوم و برخی دانشگاه‌های بزرگ کشور گزارش خبرنگار حوزه آموزش عالی گروه علمی فرهنگی هنری خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، تفاهم نامه همکاری مشترک بین وزارت علوم و دانشگاه‌های شهید بهشتی، صنعتی شریف، الزهرا (س) و همچنین جهاد دانشگاهی کشور که دارای مجوز کانون ارزیابی شایستگی مدیران از سازمان اداری و استخدامی کشور هستند منعقد شد.
طراحی و تدوین ابزار‌های سنجش شایستگی‌های عمومی و اختصاصی افراد واجد شرایط، جهت تصدی پست‌های مدیریتی در دانشگاه‌ها و نظام آموزش عالی کشور و نیز سنجش و ارزیابی شایستگی‌های عمومی و اختصاصی مدیران پایه، عملیاتی، میانه و ارشد جهت تصدی پست‌های بالاتر بر اساس مدل پیشنهادی سازمان اداری و استخدامی کشور از جمله موضوعات محور همکاری طرفین است.
گفتنی است این تفاهم‌نامه‌های همکاری که در راستای تحقق هدف تدوین شایستگی‌ها و تربیت مدیران نظام آموزش عالی کشور منعقد شده است در نسخ جداگانه شامل ۸ ماده و یک تبصره به امضای طرفین رسید.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید