ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مسلم رستمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کار اضافه کردن رشته پرستاری از یک سال پیش آغاز شد و با فراهم کردن زیرساخت های مناسب و خرید حدود پنج میلیارد ریال تجهیزات موفق شدیم در تیر ماه امسال مجوز راه اندازی این رشته را کسب کردیم.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه مجوز این رشته تحصیلی در تیر ماه اخد شد امکان اضافه شدن آن به دفترچه انتخاب رشته وجود نداشت به همین دلیل افرادی که متقاضی حضور در رشته پرستاری هستند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت نسبت به انتخاب این رشته اقدام کنند.
رستمی یادآور شد: برای شروع از سوی وزارت علوم مجوز جذب 50 دانشجو به ما داده شده است اما مطمئنا در ترم های آینده این رقم افزایش خواهد یافت.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه رشته پرستاری یکی از نیازهای استان می باشد، خاطرنشان کرد: هم اکنون در کرمانشاه با کمبود 300 پرستار روبرو هستیم و دانش آموخته گان این رشته تازه تاسیس مشکلی برای اشتغال نخواهند داشت.
وی همچنین با اشاره به اینکه یکی از سیاست های دانشگاه آزاد اضافه کردن رشته های مربوط به حوزه پزشکی است، گفت: در آینده و برای ترم های بعدی رشته هایی نظیر علوم آزمایشگاهی، هوشبری، اتاق عمل و بهداشت در سه گرایش فردی، محیط و عمومی نیز به مجموعه رشته های دانشگاه اضافه می شوند.
رستمی در ادامه از تحصیل 20 هزار دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد و گفت: این افراد در 24 رشته دکتری تخصصی، 48 رشته ارشد و 130 رشته مقطع کارشناسی و کاردانی تحصیل می کنند.
وی در پایان گفت: 250 نفر نیز عضو هیات علمی دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمانشاه هستند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید