ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مشاور معاون آموزشی وزیر بهداشت، استفاده از تمامی ظرفیت های موجود جهت تسریع در راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی مجازی کشور را از اولویت های معاونت آموزشی خواند.
مشاور معاون آموزشی وزیر بهداشت ادامه داد: با توجه به فعالیت ها و ماموریت های مختلف، شش کارگروه تعریف شد: کارگروه مطالعه تطبیقی آموزشی مجازی و رشته های مجازی، کارگروه آموزش های کوتاه مدت و پودمانی فضای مجازی، کارگروه پورتال ملی آموزشی مجازی کشور، کارگروه اعتباربخشی و ارزشیابی مراکز آموزش مجازی، کارگروه زیرساخت های فنی و سخت افزاری، کارگروه همکاری های بین المللی در فضای مجازی.
دکتر استاد با اشاره به پیگیری های مستمر برای اجرایی سازی این طرح خاطر نشان کرد: در زمینه تامین محل دانشگاه علوم پزشکی مجازی، تشکیلات سازمانی و بودجه مستقل دانشگاه از طریق معاونت اجرایی و حوزه های ذیربط در معاونت توسعه وزارتخانه در حال پیگیری هستیم.
همچنین وی به فرآیند راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی مجازی مجدد اشاره کرد و گفت: روند پیگیری و پیشرفت برنامه ها در جهت راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی مجازی کشور مطلوب است ولی به دلیل گستردگی و تنوع ابعاد آن بالاخص در بخش محتوا سازی و تامین زیر ساخت ها و طراحی تشکیلاتی متناسب با اهداف دانشگاه نیازمند همسو سازی و تشکیل جلسات هفتگی و نشست های مشورتی با حوزه های مرتبط هستیم.
دکتر استاد در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر شناسایی و جمع آوری مستندات و تجارب موجود در عرصه های داخلی و بین المللی در دست انجام است و با تشکیل کارگروه های تخصصی بویژه در حوزه محتوا سازی و تامین زیر ساخت های فنی با جلب مشارکت همه حوزه ها صاحب نظر از جمله حوزه های ستادی، دانشگاهی و اساتید صاحب نظر در این بخش شاهد روندی مطلوب هستیم.
وی افزود: شناسایی ابعاد مختلف فعالیت و ماموریت دانشگاه با تفکیک و واگذاری وظایف به کارگروه ها تخصصی از جمله اقداماتی بود که به تبع آن کارگروه هایی تشکیل شد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید