ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دکتر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست دبیران هیأت های ممتحنه گفت: نقشه رشته های علوم پزشکی کشور تهیه شده

 

و هدف از این مطالعات توسعه عدالت محور رشته ها باتوجه به نیازها و ظرفیت های استان های کشور و در راستای دستیابی به مرجعیت علمی در منطقه و جهان می باشد. وی همچنین به راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: به زودی دوره کارشناسی ارشد آموزش پزشکی به صورت مجازی برای کلیه اعضای هیأت علمی دانشگاههای علوم پزشکی کشور برگزار خواهد شد.
معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه ماموریت های مناطق آمایشی باتوجه به یافته های این دو مطالعه و نظرات دانشگاهها واسپاری شده، ابراز امیدواری کرد طی چند ماه آینده با اجرای بسته های تحول و نوآوری در دانشگاههای علوم پزشکی، شاهد اعتلای آموزش علوم پزشکی کشور باشیم.
دکتر لاریجانی اظهار داشت توسعه رشته های جدید براساس نیازهای کشور یکی از ملاک های واسپاری ماموریت های مناطق آمایشی بوده است.
به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی؛ دکتر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست دبیران هیأت های ممتحنه و ارزشیابی علوم پایه که در روز چهارشنبه 29 مهرماه برگزار شد به دو مطالعه انجام شده در معاونت آموزشی درخصوص توسعه رشته های علوم پزشکی اشاره کرد.
دکتر لاریجانی با بیان متدولوژی این دو مطالعه اظهار داشت: با بهره گیری از تجربیات سایر کشورها حیطه های دانشی مختلفی براساس این دو مطالعه استخراج شده که باید به رشته های موجود در این حیطه ها توجه شود.
وی افزود: براساس این دو مطالعه رشته ها در گروه های مختلف دسته بندی شده که می توان در مجموع به حیطه های حاکمیت و نظام سلامت، بهداشت و پیشگیری، تشخیص و درمان،‌ علوم پایه سلامت و فناوری اشاره نمود.
معاون آموزشی وزارت بهداشت اضافه کرد: در مجموع حدود 300 رشته از این دو مطالعه استخراج شده که می تواند با برنامه ریزی مناسب در قالب تحصیلات تکمیلی برطرف کننده نیازهای کشور باشد

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید