ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیر دفتر بهبود تغذیه از برگزاری نشست تخصصی برنامه بهبود امنیت غذا و تغذیه با حضور مدیران سازمان بهداشت جهانی خبر داد.
دکتر زهرا عبداللهی گفت: پیرو دعوت دفتر بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با همکاری نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران، دکتر برانکا مدیر کل تغذیه دفتر مرکزی سازمان جهانی بهداشت در ژنو و دکتر ایوب الجواده مدیر منطقه ای تغذیه سازمان جهانی بهداشت در قاهره از 13 تا 15 شهریور در تهران حضور دارند .
وی افزود: دکتر برانکا و دکتر ایوب به همراه مدیر دفتر بهبود تغذیه جامعه معاونت بهداشت 16 و 17 شهریور نیزجهت شرکت در سمپوزیوم بین المللیPublic Health Nutrition به مشهد عزیمت خواهند کرد .
از موضوعات مورد بحث در سمپوزیوم تاسیس شبکه ملی تغذیه جامعه با هدف هم افزایی و به اشتراک گذاشتن منابع علمی – اجرایی ، پرهیز از موازی کاری در سطح ملی و تسهیل ارائه خدمات فنی در سطح منطقه مدیترانه شرقی است که توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پیشنهاد و برنامه ریزی شده است.
در این نشست ها، برنامه های بهبود امنیت غذا و تغذیه در کشور توسط نمایندگان بخش های اجرایی ، علمی و تحقیقاتی کشور که در زمینه غذا ، تغذیه و سلامت فعالیت دارند به منظور دریافت مشاوره های فنی از نمایندگان سازمان بهداشت جهانی برگزار می شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید