ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مسئول واحد آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی گناباد از ساخت فیزیوتراپی تلفیقی با بهره گیری از فناوری های مجازی و سنسورهای حرکتی برای نخستین بار و با همکاری جمعی از مهندسان و دانشجویان بومی این دانشگاه خبر داد.
سیدفرزین میرچراغی گفت: استفاده از فناوری واقعیت مجازی و سنسورهای حرکتی به منظور توانبخشی و فیزیوتراپی بیماران دچار معلولیت جسمی و حرکتی از دو دهه قبل در کشورهای غربی مورد توجه قرار گرفت و منشاء حرکت ‌های قابل توجهی نیز در سطح آکادمیک در این زمینه شد ولی در ایران به صورت پراکنده و غیر متمرکز و بیشتر به صورت جداگانه بر روی طرح های فیزیوتراپی هوشمند فعالیت ‌هایی در جریان است.
وی تلفیق روش‌ های فیزیوتراپی هوشمند با پزشکی از راه دور (تله مدیسین) را نیز یکی از اولویت‌ های تیم پژوهشی این دانشگاه ذکر کرد و ابراز امیدواری نمود با دستیابی به این هدف تا قبل از اتمام سال جاری، فصلی نو در ارتقای کیفیت خدمات پزشکی از راه دور کشور فراهم شود.
وی افزود: از این ‌رو بعد از بررسی ‌های تخصصی و هدفمند، ساخت نرم ‌افزارهای مورد نیاز برای فیزیوتراپی هوشمند با تلفیق 'واقعیت مجازی' و 'سنسورهای حرکتی' در دانشگاه علوم پزشکی گناباد در دستور کار قرار گرفت.
حدود 120 هزار نفر جمعیت شهرستانهای گناباد و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی زیرپوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.
هم اکنون 1400 دانشجو در 22 رشته و مقطع تحصیلی در دانشکده های پزشکی، پیراپزشکی، بهداشت و پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد مشغول تحصیل هستند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید