ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، عدم‌تحقق مطالبات و افزایش ساعت کار اجباری پرستاران را عامل اصلی افزایش تقاضای این قشر برای مهاجرت دانست.
منوچهر جمالی ادامه داد: هم‌اکنون یک بخش از این عوامل به موانع موجود در مسیر جذب نیرو برمی‌گردد که این امر، تنها مختص به جامعه پرستاری نیست، کما اینکه این دغدغه مهم تمام بخش‌های کشور اعم‌از دولتی و غیردولتی بوده، که عامل اصلی آن را می‌توان کمبود بودجه دانست.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ارتقای وضعیت جامعه پرستاران از اهمیت بسزایی برخوردار است که باید مورد عنایت ویژه مسئولان سازمان نظام پرستاری قرار گیرد گفت: وضعیت جامعه پرستاران به گونه‌ای است که، نمی‌توان وانمود کرد هیچ مشکلی برای آنها وجود ندارد، هرچند که این امر متاثر از وضعیت اقتصادی حاکم بر کل کشور است.
وی تاکید کرد: افزایش حجم و ساعت کار در قالب اضافه کار اجباری، برای پرستاران فعال در حوزه‌های درمانی مختلف کشور، که ریشه در کمبود نیروی انسانی داشته، از دیگر مشکلاتی است که، جامعه پرستاران با آن مواجه هستند، ضمن اینکه بیش از یکسال بوده که بخشی از مطالبات این قشر پرداخت نشده است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید