ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: سازمان از شکایت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پرستاری به سادگی نمی‌گذرد.
علی محمد آدابی بیان کرد: به طور کلی از میان سهمیه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی سالانه یک یا 2 مورد آزمون استخدامی برگزار می‌شود و اعلام جواب قبولی در زمینه جذب و استخدام پرستار، مراحل تکمیل مدارک ، مصاحبه و گزینش 2 الی 3 ماه طول می‌کشد.
رئیس سازمان نظام پرستاری افزود: مشکل اصلی در زمینه بلاتکلیفی پذیرفته‌شدگان آزمون‌های استخدمی حوزه پرستاری در واقع به 3 سال گذشته مربوط می‌شود یعنی زمانیکه آزمونی برای جذب و استخدام 16 هزار نفر پرستار به شکل پیمانی یا تبصره ای برگزار شد ولی متاسفانه بعد از برگزاری آن آزمون استخدامی ، دولت و مجلس با جذب پرستاران موافقت نکردند به گونه ای که بالغ بر 3000 پرستار علی رغم قبولی در آزمون به علت این بدقولی دولت، انصراف دادند.
وی همچنین در خصوص گله‌مندی و شکایت پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی پرستاری، گفت: تا کنون هیچ شکایتی در این ارتباط به سازمان نظام پرستاری نرسیده البته شاید این اعتراض ها به سازمان مدیریت و یا معاونت پرستاری وزارت بهداشت ارائه شود. بنابراین اگر پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پرستاری شکایتی مبنی بر بلاتکلیفی پس از اعلام نتایج و نظایر آن به سازمان نظام پرستاری ارسال کنند، سازمان از این موضوع به سادگی نمی گذرد و بطور جدی این شکایت ها را برای پیگیری به جریان می‌اندازد.
آدابی یاد آور شد: آن گروه از پرستارانی که سال گذشته در آزمون استخدامی شرکت و قبول شده اند و با وجود گذر نزدیک به یک سال همچنان بلاتکلیف هستند می توانند با ارسال شکایتشان به سازمان نظام پرستاری ، پیگیر وضعیتشان بشوند زیرا سازمان با جدیت برای احقاق حقوق این عزیزان موضوع را دنبال می کند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید