ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، وضعیت مجوزهای وزارت بهداشت برای استخدام نیرو در سال جاری را تشریح کرد.
دکتر ابراهیم گلمکانی گفت: در سال گذشته مجوز استخدام ۱۶ هزار نیروی غیرهیات‌علمی و ۱۰۰۰ نیروی هیات علمی صادر شد و برای سال جاری هم مجوز استخدام ۱۱ هزار و ۵۰۰ نیرو را در برنامه داریم.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت با بیان اینکه بارها درخواست کردیم تا مجوز استخدام نیرو برای وزارت بهداشت صادر شود، گفت: خوشبختانه در سال گذشته مجوز خوبی برای وزارت بهداشت صادر شد، اما امسال هنوز نتوانسته‌ایم به آنچه انتظار داریم برسیم و امیدوارم تا پایان سال بتوانیم مجوزهای بیشتری دریافت کنیم تا متناسب با نیازهایمان جذب نیرو داشته باشیم.
وی افزود: واقعیت این است که میزان نیروی انسانی‌ در وزارت بهداشت هم در زمینه تعداد پزشک و پرستار و هم در تعداد سایر کارکنان، متناسب با استانداردهای جهانی نیست؛ به طوریکه میزان نیروی انسانی ما نسبت به استانداردهایی که در دنیا به ازای تخت، جمعیت و یا تعداد بیمار وجود دارد، کمتر است.
وی با بیان اینکه مجلس و سازمان مدیریت می‌توانند به وزارت بهداشت کمک کنند تا تعداد نیروی انسانی در این حوزه را به استانداردهای جهانی نزدیک‌تر کنیم، اظهار کرد: در سال گذشته مجوز استخدام ۱۶ هزار نیروی غیرهیات‌علمی و ۱۰۰۰ نیروی هیات علمی صادر شد و برای سال جاری نیز استخدام ۱۱ هزار و ۵۰۰ نیرو را در برنامه داریم که مجوز آن صادر شده است.
گلمکانی تاکید کرد: البته تا رسیدن به استانداردها فاصله داریم؛ به طوریکه در حوزه نیروهای هیات علمی حدود ۹۰۰۰ نیرو و در حوزه نیروهای غیر هیات‌علمی و کارمندان نیز حدود ۱۷۰ هزار نفر نیازمندیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید