ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

گشتی‌های مشترک تعزیرات حکومتی با دانشگاه‌های علوم پزشکی در صورت اعلام شکایت در بیمارستان‌ها حاضر شده و موضوع را بررسی می‌کنند.


مدیرکل استان تهران با اشاره به همکاری این ارگان با وزارت بهداشت گفت: در ارتباط با نظارت بر روی بیمارستان‌های خصوصی و دولتی افزود: در جلسات اختصاصی و عمومی مشترک با دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران که خود یا رؤسای شعب در آن حضور دارند، موضوعات نظارت بر بیمارستان‌ها مطرح می‌شود.
اسفنانی در ادامه گفت:‌ اگر تخلفی صورت گرفته باشد، قطعاً پرونده تشکیل خواهد شد. همچنین گشتی‌های مشترک ما با دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌توانند در بیمارستان‌ها حاضر شوند و موضوع را بررسی کنند.
وی عنوان کرد: مردم در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با دو سامانه 135 و 124 تماس بگیرند و گزارش خود را اعلام کنند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران ادامه داد: این گزارش‌ها صورتجلسه می‌شوند و اگر شاکی خصوصی داشته باشند برای رسیدگی به شعبه ارجاع داده خواهند شد.
محمدعلی اسفنانی افزود، به پزشکانی که حق ویزیت‌شان چند برابر دیگر پزشکان با تخصص یکسان است اشاره کرد و گفت: اگر پزشکان مازاد بر تعرفه‌ای که قانون برای آنها به عنوان حق ویزیت مشخص کرده تخطی کنند، تخلف محسوب می‌شود و مردم باید از طریق تعزیرات حکومتی شکایت خود را به این سازمان اعلام کنند تا به وضعیت آنها رسیدگی شود.
وی افزود: طی جلسات برگزار شده با دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران مقرر شد، بازرسان دانشگاه‌ها با اعلام تخلف پزشکی به سازمان تعزیرات حکومتی با مأموران تعزیرات همراه شوند، موضوع را بررسی و اگر تخلفی وجود داشت، صورتجلسه کنند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید