ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

فلاحی از پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در رشته مدیریت پرستاری از سال تحصیلی جدید خبر داد.
مسعود فلاحی رئیس انجمن علمی پرستاری ایران بیان کرد: تربیت نیروی پرستاری توسط اعضای هیئت علمی در پیشبرد مقاصد سلامت امری ضروری است و باید در این زمینه برنامه ریزی داشنه باشیم .
عضو هئیت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: مشارکت استادان گروه پرستاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در پیشرفت و توسعه دانشگاه و عرصه‌های ملی امری غیر قابل اجتناب است و خوشبختانه بسیاری از اعضای هیئت علمی گروه پرستاری در عرصه وزارت کشور، مدیریت بحران در سلامت و بلایا،‌ معاونت پرستاری وزارت بهداشت و غیره سهیم هستند.
فلاحی گفت: 14 رشته تخصصی در کارشناسی ارشد پرستاری وجود دارد که 4 رشته مذکور در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی آموزش داده می‌شود و از سال آینده با موافقت های انجام شده با وزارتخانه در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مدیریت پرستاری در این دانشگاه پذیرش خواهیم داشت.
رئیس انجمن علمی پرستاری ایران افزود: کارشناسی ارشد روان پرستاری،‌ پرستاری توانبخشی، پرستاری سلامت جامعه و پرستاری سالمندی برای اولین بار در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی طراحی شده است و امیدواریم سال‌های آتی شاهد تربیت نیروهای متخصص در رشته‌های مورد نیاز کشور باشیم.
رئیس انجمن علمی پرستاری ایران در پایان گفت: نقش گروه پرستاری در تولیدات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و وزارت بهداشت امری بدیهی است و امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده از سوی معاونت پژوهشی و آموزشی در چاپ مقالات دانشجویان دکترا و تسریع فارغ‌التحصیلان دکتری اقداماتی صورت گیرد تا هر چه سریعتر این نیروهای آموزش دیده به دانشگاه‌ علوم پزشکی و عرصه بالین ملحق شوند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید