ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: طرح تربیت پرستار در بیمارستان‌ها فقط در حد پیشنهاد بود، عملا اجرایی نشده و پیگیری آن نیز متوقف شده است.
مریم حضرتی افزود: طرح جذب دانشجوی پرستاری در بیمارستانها دیگر مطرح نیست؛ زیرا بر اساس بررسی‌های انجام شده، بیمارستان‌ها در حال حاضر اعتبار آموزش و ملزومات کافی برای این کار را ندارند. این طرح فقط در حد پیشنهاد بود و اجرایی نشد.
معاون وزیر بهداشت افزود: با این کار، دانشجوی پرستاری بیشتر از گذشته خود را در محیط بیمارستان احساس می کند و تجربه بیشتری کسب می‌کند. با این طرح، جذب هیئت علمی بالینی در رشته پرستاری انجام می‌شود و محل اصلی و استقرار این اعضای هیئت علمی دانشگاه ها در بیمارستان‌ها خواهد بود.
حضرتی ادامه داد: البته کار مثبت دیگری که انجام شده، این است که اعضای هیئت علمی بالینی دانشگاه ها در رشته پرستاری جذب می‌شوند، این افراد به طور مستقیم در بیمارستان‌ها مستقر هستند و می‌تواند گسست آموزش تئوری و آموزش محیطی را برای دانشجویان پرستاری در بیمارستان در واحدهای عملی پر کنند.
بر اساس طرح تربیت پرستار در بیمارستان‌ها قرار بود بیمارستان‌هایی که توانایی و امکانات لازم را دارند وارد فاز آموزش شوند. امکانات و شرایط بیمارستان‌ها باید بر اساس شاخص‌هایی که از سوی وزارت بهداشت تعیین می شد و توسط دانشکده‌های پرستاری مورد بررسی قرار می گرفت اما بررسی‌های انجام شده نشان داده بیمارستان‌ها در حال حاضر قادر به اجرای این طرح نیستند. طرح تربیت پرستار در بیمارستان‌ها طی یک سال گذشته مورد اعتراض جامعه پرستاری واقع شده بود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید