ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه‌اندازی سامانه ثبت مشخصات فرزندان افراد بازنشسته خبر داد و گفت: تا به امروز فرزندان دارای مدارک بالا ثبت‌نام کرده‌اند و قرار است این فرزندان جایگزین بازنشستگان در صندوق‌ها و واحدهای مربوطه شوند.
جمشید تقی‌زاده گفت: فراکسیون بازنشستگان در مجلس تشکیل شده و همچنین موضوع همسان‌سازی حقوق این افراد در دستور کار مجلس قرار گرفته و امیدواریم به نتیجه برسد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود و باید این افراد مانند شاغلان از حداقل حقوق برخوردار باشند و سعی می‌کنیم از طریق لایحه‌ای به مجلس این موضوع را رسیدگی کنیم.
وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه ثبت مشخصات فرزندان افراد بازنشسته گفت: در این سامانه 250 نفر از فرزندان بازنشستگان دارای مدرک دکترا و 800 نفر دارای مدرک فوق‌لیسانس بودند که قرار است این افراد را جایگزین بازنشستگان در صندوق‌ها و واحدهای مربوطه کنیم.
تقی‌زاده گفت: با راه‌اندازی فدراسیون ورزشی، مسابقات بازنشستگان منظم‌تر خواهد بود و حتی اعزام ملی و ارتقای مراحل بالاتر ورزشی را خواهیم داشت.
وی ادامه داد: در بحث افزایش امید به زندگی، ورزش و فعالیت فیزیکی بسیار مؤثر است به همین منظور جشنواره ورزشی را برگزار کردیم و برنامه‌ریزی‌هایی را برای راه‌اندازی فدراسیون ورزشی بازنشستگان داریم؛ این پیشنهاد به وزیر ورزش داده شده و امیدواریم تا سال آینده راه‌اندازی شود.
وی از راه‌اندازی دهکده سلامت خبر داد و گفت:‌ رایزنی با استانداران انجام شده است و در تهران 40 هکتار و در هر استان 20 هکتار پیش‌بینی شده است.اعتبار هزینه ایجاد دهکده های سلامت دولتی نیست چرا که اعتقاد داریم مالیاتی که شرکت‌های وابسته به صندوق پرداخت می‌کنند را می‌توان در این بخش هزینه کرد.
وی در پایان گفت: بر اساس آمار تا 30 سال آینده یک سوم جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند و ما نیازمند توجه ویژه به ورزش آنها هستیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (meli)

    باسلام لطفا ادرس سامانه را بگذاريد ممنون

  • سلام
    بایدتوگوگل سرچ کنید

  • مهمان (روژین)

    با سلام من پدرم بازنشسته آموزش و پرورش این طرح شامل ما هم میشه؟ میتونیم در این سامانه شرکت کنیم؟ لطفا جواب بدید

  • سلام
    بله میشه
    بله

  • مهمان (ایمان)

    با سلام.بنده فرزند باز نشسته آموزش و پرورش هستم و بیکار می باشم.میتونم در این سامانه ثبت نام کنم.اگر میشود لطفا آدرس سامانه را ارسال کنید.باتشکر

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید