ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی، گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته سه مشکل عمده پرستاران احصا شده است که تا سال آینده رفع خواهد شد.
مهدی درخشان در مراسم روز پرستار اظهار داشت: در حال حاضر نحوه تشکیلات پرستاران یکی از مشکلاتی است که باید نسبت به رفع آن اقدام شود و براساس مصوبه هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی می‌توانیم شیوه تشکیلات پرستاران را تغییر دهیم و این نوید را می‌دهیم که در سال 98 این مشکل برطرف خواهد شد.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی دیگر از مشکلات آنها افزایش نوبت کاری پرستاران است که مصوبه آن از سوی هیات دولت ابلاغ شده که امیدواریم بتوانیم آن را بزودی حل کنیم.
وی بیان داشت: مشکل بعدی پرستاران مابه‌التفاوت قانون بهره‌وری که آن موضوع به استان‌ها ابلاغ شده و بزودی اجرایی خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فردی از بدنه سازمان به عنوان سرپرست انتخاب شده است که توجه ویژه‌ای به جایگاه پرستاران دارد.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی از اقداماتی که در حوزه درمان صورت گرفته است HIF که به واسطه آن پرونده بیماران الکترونیکی می‌شود و یکی دیگر از اقدامات ما این است که از اول بهمن تجمیع داده‌های مراکز ملکی انجام می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر 90د رصد بیمارستان‌های سازمان درجه یک هستند و مابقی آنها زیر 50 تخت هستند که قابلیت تبدیل شدن به بیمارستان درجه یک را ندارند اما با تامین زیرساخت‌های اورژانس سعی می‌کنیم این بیمارستان‌ها را به درجه یک تبدیل کنیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

    اشتراک مطالب

    Close

    خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید