ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون وزیر بهداشت از جذب 19 هزار پرستار جدید در دو سال آینده طی آزمون استخدامی خبر داد.
مریم حضرتی اظهار کرد: بیمارستان رباط ‌کریم از استانداردهای مطلوبی در بخش‌های اطفال، اورژانس و داخلی برخوردار است و نیاز به جذب نیرو در بخش مراقبت‌های ویژه وجود دارد که ریاست بیمارستان قول جذب نیرو تا ۶ ماه آینده را داده است.
حضرتی در پاسخ به این سوال که آیا این معاونت برای جذب پرستاران در سال آینده برنامه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: براساس قول مساعد وزیر بهداشت در دو سال آینده طی آزمون استخدامی، ۱۹ هزار پرستار جدید جذب می‌شوند که این موضوع تا حدودی می‌تواند کمبود نیروی پرستار در بیمارستان‌ها را جبران کند.
وی، شغل پرستاری را از مشاغل سخت کشور دانست و تاکید کرد: قانون بازنشستگی پرستاران ۲۵ سال است و این در صورتی است که سازمانی که فرد در آن کار می‌کند با بازنشستگی آنها به دلیل کمبود نیرو مخالفت نکند.
معاون پرستاری وزیر بهداشت با تاکید بر توجه وزارت بهداشت بر پرستاری جامعه نگر، از فعالیت مراکز مشاوره و مراقبت در منزل و کلینیک‌های پرستاری در این حوزه خبر داد و خاطرنشان کرد: هزار مرکز فعال در این رابطه در کشور فعال شده است که بیماران می‌توانند در منازل، مراقبت‌های پرستاری مطلوب با کمترین هزینه و آسایش بیشتر را دریافت کنند که همین امر موجب خالی شدن تخت‌های بیمارستانی می‌شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید