ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمه مسئولیت شغلی دستیاران و فلوهای دانشکده پزشکی این دانشگاه در سال جاری خبر داد.
دکتر امیرعلی سهراب پور ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: طبق مصوبه هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال تحصیلی جدید نیز تمامی دستیاران تخصصی و فوق تخصصی و نیز فلوهای دانشکده پزشکی تحت پوشش بیمه مسوولیت شغلی قرار می گیرند.
وی گفت: این سومین سال تحصیلی است که بیمه مسئولیت شغلی برای عموم این دانشجویان توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می شود.
دکتر سهراب پور دستیاران را مهمترین رکن درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران دانست و گفت: دستیاران به رغم تلاش شبانه روزی در بیمارستان ها، از کمترین دریافتی برخوردارند. خوشبختانه امسال خبر افزایش پنجاه درصدی حق الزحمه دستیاران از وزارت بهداشت شنیده شد که هرچند ناچیز است، نشانگر توجه وزارت بهداشت به این موضوع بعد از سال های طولانی است.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: وضعیت حقوق پرداختی در شأن بهترین استعدادهای پزشکی کشور نیست چرا که این دانشجویان در مملکت مانده و ادامه تحصیل داده اند و به زودی کادر تخصصی و فوق تخصصی کشور یعنی اعضای هیات علمی، مدیران و سیاستگذاران آموزش، پژوهش، بهداشت و درمان کشور را تشکیل خواهند داد. امید است که وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی، توجه بیشتری به مشکلات عدیده این افراد داشته باشند. قطعا هرچه در حل مشکلات دستیاران بکوشیم و در صورت نیاز سرمایه گذاری کنیم، خیلی زود برداشت خواهیم کرد و فواید آن به نفع سلامت کلّ جامعه خواهد بود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (سیمین)

    باسلام از دورشته کارشناسی ارشد 1-رواشناسی بالینی 2-آموزش بهداشت وارتقاسلامت وزارت بهداشت کدام را انتخاب کنم برای تحصیل ؟چون هردورشته قبول شدم.منظورم از نظر بازار کار هست استخدامی کارمندی و هیت علمی شدن کدوم یک از این دورشته بهتره .خیلی ممنون میشم اگه مشاوره بدین .سپاس

  • سلام
    رواشناسی بالینی بهتره از آموزش بهداشت

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید