ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

بنیاد آموزش فناوری نانو به‌منظور توسعه و ترویج فناوری نانو در میان قشر دانشگاهی از کلیه انجمن‌های علمی و گروه‌های دانشجویی فعال دانشگاه‌های علوم پزشکی در سراسر کشور دعوت به همکاری کرد.
بر اساس فراخوان بنیاد آموزش فناوری نانو از کلیه انجمن‌های علمی و گروه‌های دانشجویی فعال که به عضویت شبکه نهادهای ترویجی فناوری نانو درآمده‌اند در صورت عمل به مفاد آیین‌نامه‌های تعریف‌ شده در ستاد نانو از مزایای مالی و اعتباری بهره‌مند می‌شوند.
بر این اساس این بنیاد در نظر دارد از انجمن‌های علمی-دانشجویی که تمایل به فعالیت در حوزه ترویج فناوری نانو دارند، حمایت کند که این حمایت‌ها شامل موارد زیر می‌شود:
آیین‌نامه حمایت از رویدادهای آموزشی-ترویجی- کسب‌وکاری فناوری نانو
نهادهای ترویجی که اقدام به برگزاری رویدادهایی در رابطه با آموزش فناوری نانو، ترویج کاربردهای فناوری نانو یا کسب‌وکاری فناوری نانو کنند، بر طبق آیین‌نامه مصوب مورد حمایت قرار می‌گیرند.
آیین‌نامه حمایتی و رقابتی در حوزه علوم و فناوری نانو
بر اساس اعلام ستاد نانو، بنیاد آموزش فناوری نانو در راستای توسعه فعالیت‌های ترویجی برای دانشجویان، از فعالیت‌های نهادهای ترویجی در حوزه‌های مختلف حمایت خواهد کرد و همچنین از آثار برگزیده تقدیر به عمل خواهد آورد. این آیین‌نامه شامل ۴ بخش، حمایت از آثار رسانه‌ای، تقدیر از تجارب نو، حمایت از مسابقات دانشجویی و ارزیابی نهاد ترویجی برتر است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید