ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی وزیر بهداشت گفت: ماموریت های دانشگاه ها همگی در راستای پیشبرد اهداف برنامه های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و تعالی علوم پزشکی در کل کشور است                                                                                              

در منطقه ده آمایش با برگزاری جلسات منظم می توان به خوبی جوانب تمامی امور موردنظر را مورد بحث و بررسی قرار داد.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی تهران در بحث های مربوط به اخلاق حرفه ای، دانشگاه علوم پزشکی ایران در مبحث اعتبار بخشی و سایر دانشگاه ها نیز با ماموریت های ویژه ای فعالیت می کنند.
دکتر لاریجانی تاکید کرد: هدف اصلی از همه این نشست ها و تقسیم بندی منطقه ای برای اجرای بسته های تحول و نوآوری این است که تمام تلاش خودرا در جهت رشد کشور انجام دهیم و وزارت بهداشت نیز در این زمینه تمامی همکاریهای لازم را انجام خواهد داد.
وی در خصوص اجرای برنامه های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در سایر دانشگاههای کشور گفت: خوشبختانه دانشگاههای علوم پزشکی با جدیت تمام موضوع را پیگیری می کنند و دانشگاههای مستقر در هر کلان منطقه با تقسیم کار در راستای ماموریت های واسپاری شده سعی نموده اند در بخش ماموریت های مشترک و ویژه هرکدام از دانشگاهها و دانشگاههای مستقر در منطقه وظایف مشخصی را به عهده گرفته و مسئول برنامه ریزی و اجرای آن برای کل کشور هستند
وی اظهار کرد: کلان منطقه 10 به لحاظ سابقه،‌تعداد اساتید، دانشجویان، تعداد رشته های موجود و ... نقش مهمی را در آموزش علوم پزشکی کشور به عهده دارد و بر همین اساس ماموریت های مشخص و مهمی به این دانشگاههای سپرده شده است.
دکتر لاریجانی افزود: 50 ماموریت به دانشگاه های مختلف واگذار کردیم و البته با توجه به ظرفیت های دانشگاه ها این ماموریت ها نیز متفاوت در نظر گرفته شده اند برای مثال از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درخواست کردیم تا در زمینه آموزش علوم پزشکی فعالیت کنند که البته این به این معنا نیست که دانشگاه های دیگر نیازی به فعالیت در این زمینه ندارند، بلکه می بایست به فعالیت های خود با جدیت تمام ادامه دهند.
معاون آموزشی وزیر بهداشت در پایان ضمن تاکید بر فعال نمودن دبیرخانه کلان منطقه 10 آمایشی افزود: انتظار می رود که با این تقسیم بندی و تلاشی که روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور انجام خواهند داد و با همکاری حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت بتوانیم هرچه سریعتر بسته های تحول و نوآوری را عملیاتی کنیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید