ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مرکز تحقیقات تصویربرداری پزشکی شیراز یک نفر هیئت علمی با مدرک دکترای تخصصی مهندسی هسته ای یا دکترای تخصصی رشته ریاضی کاربردی جذب می نماید.


رشته آموزشی موردنیاز دکترای تخصصی مهندسی هسته ای با دانش و تجربه در زمینه ی پرتوپزشکی یا دکترای تخصصی در رشته ریاضی کاربردی بهینه سازی با دانش و تجربه در زمینه ی پردازش تصاویر پزشکی می باشد.
داوطلبان می توانند درخواست کتبی، رزومنه (cv) به همراه مستندات مربوطه و حداقل دو توصیه نامه علمی تا تاریخ 25 شهریور ماه 97 به معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه شیراز ارسال نمایند.
لازم به توضیح است که جذب به صورت قراردادی است و دانشگاه هیچ گونه تعهدی نسبت به تبدیل وضعیت به پیمانی ندارد و تمدید قرارداد منوط به فعالیت علمی قابل قبول سالانه و رضایت مرکز تحقیقات مورد نظر می باشد. ضمنا افراد در حال تحصیل مجاز به شرکت در این فراخاون نمی باشند.
داشتم حداقل سه مقاله اصیل پژوهشی چاپ شده در ISI یا Pubmed که در آن داوطلب عضو هیئت علمی، نفر اول یا نویسنده مسئول بوده و حداقل یکی از مقالات مستخرج از پایان نامه دوره دکتری تخصصی باشد (دو مقاله می تواند Acceptance باشد)، برای شرکت در این فراخوان الزامی است.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید