ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی در نظر در رشته های شغلی کارشناس آزمایشگاه غذا، دارو و بهداشتی ، گروه پرستاری و کاردان فوریتهای پزشکی مطابق با دستورالعال مصوب هیات امناء و از طریق برگزاری آزمون عمومی، تخصصی مصاحبه (علمی، عملی) و گزینش نیرو استخدام نماید.
ثبت نام به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ 97/06/19 لغایت ساعت 24 روز شنبه مورخ 97/06/31 انجام خواهد پذیرفت و داوطلبان واجد شرایط می بایست در مهلت مقرر به سایت دانشگاه مراجعه و نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.
کارت شرکت در آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 24 و 25 مهرماه 97 بر روی سایت دانشگاه قرار خواهد گرفت. همچنین زمان و مکان برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج خواهد شد.
مواد آزمون کتبی:
به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال اختصاصی داده خواهد شد.
کلیه دروس آزمون عمومی و اختصاصی به صورت چهارگزینه ای با ضریب یک برای سوالات حیطه عمومی وضریب دو برای سوالات حیطه تخصصی طراحی خواهند شد. ضمنا به ازای هر سه پاسخ غلط ، یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.
مواد آزمون عمومی:
فناوری اطلاعات(مهارتهای هفت گانه ICDL )، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی- عمومی، اطلاعات سیاسی اجتماعی و مبانی قانونی، هوش و توانمندیهای عمومی
پس از اعلام نتایج اولیه آزمون کتبی در رشته شغلی کاردان فوریتهای پزشکی به میزان سه برابر ظرفیت هر شغل محل به ترتیب نمره فضلی برای بررسی مدارک از داوطلبان دعوت به عمل خواهد آمد و در صورت تایید مدارک، برای انجام مصاحبه اقدام خواهد شد.
متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی مراجعه نمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید