ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مرکز تحقیقات علوم و فناوری تشخیص آزمایشگاهی علوم پزشکی فارس به منظور تکمیل کادر هیات علمی ضریب کا از بین داوطلبان واجد شرایط نیرو جذب می نماید.
داوطلبان می توانند درخواست کتبی، رزومه (CV) به همراه مستندات مربوطه و حداقل دو توصیه نامه علمی تا تاریخ ۱۳۹۷/۸/۱۲ به آدرس معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه ارسال نمایند.
یک نفر دکترای تخصصی هماتولوژی جهت مرکز تحقیقات علوم و فناوری تشخیص آزمایشگاهی در علوم پزشکی فارس مورد نیاز است.لازم به توضیح است که جذب به صورت ضریب کا /قراردادی است و دانشگاه هیچ گونه تعهدی نسبت به تبدیل وضعیت به پیمانی ندارد و تمدید ضریب کا /قرارداد منوط به فعالیت علمی قابل قبول سالانه و رضایت مرکز تحقیقات مورد نظر می باشد. ضمنا افراد در حال تحصیل مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند.
داشتن حداقل ۳ مقاله چاپ شده در ISI که در آن داوطلب عضو هیات علمی ، نفر اول یا نویسنده مسئول باشد، برای متقاضیان شرکت در این فراخوان الزامی است.
آدرس جهت ارسال مدارک : شیراز- خیابان زند – جنب داروخانه هلال احمر – ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز – طبقه هفتم – معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه – امور آموزشی و هیات علمی مراکز تحقیقاتی دانشگاه – صندوق پستی : ۱۹۷۸-۷۱۳۴۵

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید