ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دانشگاه علوم پزشکی بجنورد تعداد دو نفر از افراد واجد شرایط را به عنوان هیات علمی استخدام می نماید.
دانشگاه بجنورد در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در چارچوب آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی و بر اساس مجوزهای اخذ شده از هیأت امنای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان شمالی، تعداد ۲ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی (عمومی و تخصصی)، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و مصاحبه تخصصی و پس از طی مراحل گزینش بصورت عضو قراردادی برای خدمت در دانشگاه بجنورد بکارگیری نماید.
ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه بجنورد از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز پنج-شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۲۰ تمدید گردید.
کلیه متقاضیان، باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.
نکته ۱: عضو قراردادی: فردی است که به موجب قرارداد منعقده با دانشگاه به منظور انجام وظایف مشخص برای مدت معین در چارچوب ضوابط و مقررات آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی بکار گرفته می شود.
نکته ۲: این نوع بکارگیری هیچ گونه تعهدی برای استخدام افراد توسط دانشگاه ایجاد نخواهد کرد.
کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت دانشگاه قرار خواهد گرفت.
آزمون در روز جمعه مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۰۵ در دانشگاه بجنورد واقع در خراسان شمالی- شهرستان بجنورد- کیلومتر ۴ جاده اسفراین برگزار خواهد گردید.
نتایج اولیه آزمون متعاقباً از طریق سایت دانشگاه بجنورد به صورت پنج برابر ظرفیت اعلام و پس از طی مراحل آزمون روانشناختی،مصاحبه عمومی، مصاحبه تخصصی و گزینش توسط دانشگاه اسامی پذیرفته شدگان نهایی اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید