ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سید جواد حسینی با اشاره به وضعیت جذب نیروی انسانی جدید در این وزارتخانه زمان احتمالی برگزاری آزمون استخدامی را اعلام کرد.
سرپرست آموزش و پرورش درباره زمان دقیق برگزاری آزمون استخدامی با اشاره به اینکه به‌طورمعمول این آزمون در تابستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: سعی می‌کنیم این آزمون را در مردادماه آماده کنیم تا برای برگزاری آزمون اقدام کنیم.
وی اظهار کرد: امسال ۱۲ هزار مهارت آموزِ ماده ۲۸ جذب می‌کنیم که این مورد شامل بخشی از مجوز آزمون استخدامی است که پس از پذیرفته شدن در آزمون و مصاحبه، دوره ۹ ماهه تا یک ساله را در دانشگاه گذرانده و جذب آموزش و پرورش می‌شوند.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی مبنی بر ظرفیت پذیرش دانشجو معلمان از طریق کنکور ۹۸ اظهار کرد: بر اساس ظرفیت‌های پردیس‌های دانشگاهی و با توجه به توافقاتی که با سازمان امور اداری و استخدامی داشته‌ایم امسال ۲۵ هزار سهمیه در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی گرفتیم.
حسینی ادامه داد: پذیرفته شدگان از طریق پذیرش درکنکور ۹۸ در دوره‌های چهار ساله پذیرفته می‌شوند، همچنین ظرفیت ۱۲ هزار نفری را برای پذیرش از طریق دوره‌های یک ساله ماده ۲۸ در نظر گرفتیم که این افراد فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها هستند و پس از قبول شدن در آزمون مصاحبه دوره یک ساله را در دانشگاه فرهنگیان می‌گذرانند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید