ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دانشگاه علوم پزشکی تبریز مجوز جذب 350 پرستار را گرفته و در ماه های آینده برای جذب این نیروها آزمون استخدامی برگزار خواهد کرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه در تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی بکارگیری نیرو تنها از طریق برگزاری آزمون استخدامی است، گفت: اطلاعیه استخدام ۳۵۰ پرستار، تکنسین اتاق عمل و هوشبری طی ماه‌های آتی منتشر می‌شود.
مهدی نظری با اشاره به برگزاری پنجمین انتخابات نظام پرستاری در ۲۱ تیرماه جاری، افزود: ۱۱۰ نفر برای شرکت در انتخابات نظام پرستاری استان در ۴ حوزه انتخابیه تبریز، اهر، مرند و بناب ثبت نام کرده اند.
وی گفت: از این تعداد ۴۵ نفر از حوزه انتخابی تبریز، ۲۱ نفر از حوزه انتخابی اهر، ۲۷ از حوزه انتخابی مرند، و ۱۷ نفر از حوزه انتخابی بناب داوطلب شدهاند.
نظری ادامه داد: پرستاران، بهیاران، تکنسین‌های اتاق عمل (اتاق عمل و هوشبری) و کارشناسان فوریت‌های پزشکی که عضو سازمان نظام پرستاری هستند، جزو افراد واجد شرایط برای شرکت و نامزدی در این انتخابات هستند.
وی اضافه کرد: از حوزه انتخابی تبریز، شش پرستار، دو بهیار و یک تکنسین اتاق عمل یا هوشبری، از حوزه انتخابی اهر، هفت پرستار، یک بهیار و یک تکنسین اتاق عمل یا هوشبری، از حوزه انتخابی مرند ۹ پرستار و از حوزه انتخابی بناب نیز هشت پرستار و یک بهیار انتخاب خواهد شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: حوزه انتخابی تبریز، شامل شهرستان‌های هشترود، میانه و چاراویماق، حوزه انتخابی اهر شامل شهرستان‌های هریس و ورزقان، حوزه انتخابی مرند شامل شهرستان‌های شبستر، جلفا و هادی شهر و حوزه انتخابی بناب نیز شامل شهرستان‌های عجب شیر و ملکان است.
وی گفت: در حدود ۹ هزار نفر پرستار در بیمارستان‌های آذربایجان‌شرقی مشغول به فعالیت و ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در سازمان نظام پرستاری استان عضو هستند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید