ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیرکل دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه‌ای معاونت پرستاری وزارت بهداشت گفت: ۸ هزار پرستار پیمانی برای بیمارستان های تازه احداث شده جذب می‌شوند.
احمد نجاتیان افزود: امسال در کل گروه های مورد نیاز وزارت بهداشت حدود ۹ هزار مجوز اخذ شده که اکثر این موارد که نزدیک به ۸ هزار نفر هستند را پرستاران تشکیل می‌دهند.
وی ادامه داد: سالانه به جذب حدود ۹ تا ۱۰ هزار نیروی پرستار نیاز داریم تا در مدت ۴ تا ۵ سال آینده بتوانیم کمبودهای موجود در زمینه نیروی پرستاری را در کشور جبران کنیم.
مدیرکل دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه‌ای معاونت پرستاری وزارت بهداشت اظهار داشت: مجوز استخدام پرستار برای سال آینده هم اخذ شده و پیگیری های لازم در این زمینه در حال انجام است. البته سالانه وزارت بهداشت نیروی پرستاری جذب می کرد، اما این نیروها به صورت شرکتی بوده و پایدار نبودند و امسال با شرایط جدید، نیروهای پیمانی پرستار وارد سیستم می شوند تا کمبودها جبران شود.
وی درباره زمان اعلام فراخوان و برگزاری آزمون برای نیروهای پرستاری نیز گفت: امیدواریم تا قبل از پایان نیمه اول سال، فراخوان جذب نیروهای پرستاری اعلام و امتحان در مهر یا آبان امسال برگزار شود. البته امتحان توسط سازمان سنجش برگزار می‌شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید