ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای استخدام ۱۰ هزار نیرو، هم‌زمان با سایر دستگاه‌ها از طریق سازمان سنجش برگزار می‌شود.
سیدکامل تقوی نژاد افزود: این آزمون در فضای رقابتی و با رعایت شایسته سالاری از طریق آزمون کتبی در حیطه‌های عمومی و تخصصی به صورت پیمانی انجام می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: از مجوز‌های استخدام بیمارستانی، ۶۵ درصد مربوط به شهر‌های کوچک و مناطق کمتر توسعه یافته است که قبلا یا دارای بیمارستان نبوده و یا تعداد تخت‌های موجود آن، نیاز‌های درمانی مردم را تأمین نکرده بود.
وی با بیان اینکه این اقدام با هدف ایجاد تعادل بین مناطق مختلف جغرافیایی کشور و ایجاد دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت صورت گرفته است، گفت: با جذب و بکارگیری افراد پذیرفته شده در آزمون، ظرفیت اشتغال قابل ملاحظه‌ای نیز برای دانش آموختگان رشته‌های مرتبط در کشور به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته ایجاد خواهد شد.
تقوی نژاد افزود: از مجموع این مجوزها، ۷ هزار مجوز برای تأمین نیروی انسانی بیمارستان‌های جدید و بخش‌های توسعه یافته درمانی است.
وی ادامه داد: سهمیه استخدامی حوزه درمان به طور عمده به مشاغل گروه پرستاری شامل پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و مامایی، گروه پزشکی شامل پزشک متخصص و پزشک عمومی، داروسازی، گروه توانبخشی شامل فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی، بینایی سنجی و شنوایی سنجی، گروه پیراپزشکی شامل رشته‌هایی از جمله علوم آزمایشگاهی، پرتوشناسی، مهندسی تجهیزات پزشکی و مددکار بهداشتی درمانی اختصاص یافته است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با همکاری سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور اداری و استخدامی و همچنین سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرفته شدگان نهایی این آزمون تا پایان امسال و حداکثر اوایل سال آینده شروع به کار کنند.
آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور همزمان با سایر دستگاه‌های اجرایی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور برگزار خواهد شد. همچنین با توجه به ضوابط و مقررات جاری، امسال داوطلبان ایثارگر نیز باید از طریق شرکت در آزمون و رقابت با یکدیگر، شرایط استخدام خود را فراهم کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید