ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

فایل اصلاحیه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی کشور بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
پيرو انتشار دفترچه‌هاي راهنماي ثبت‌نام هفتمين آزمون استخدامي دستگاههاي اجرايي كشور و اطلاعيه مورخ 98/07/02 با توجه به اعلام سازمان اداري و استخدامي كشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، اصلاحات جديد در دفترچه‌هاي راهنماي مذكور صورت گرفته است. لذا داوطلبان ضرورت دارد، در صورت تمايل براي ثبت‌نام با توجه به دفترچه‌هاي راهنماي ثبت‌نام آزمون مذكور با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور در بازه زماني مقرر نسبت‌به ثبت‌نام اقدام نمايند.
از آنجا که همانندی و جایگزینی رشته ها/گرایش‌های مندرج در دو ستون جدول«انطباق رشته‌ها/گرایش‌های تحصیلی در هفتمین امتحان مشترک فراگیر» در مقاطع تحصیلی مطروحه در جدول مذکور، مورد تایید توسط شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی قرار گرفته است، بنابراین در صورتی که هر یک از داوطلبان دارای مدرک تحصیلی در رشته/گرایش عنوان شده در هر یک از دو ستون جدول پیوست باشند، می‌توانند شغل‌محل‌هایی که در شرایط احراز آنها یکی از رشته‌/گرایش‌(حسب مورد) متناظر آن در همان ردیف در ستون مقابل جدول باشند، شرکت نمایند.
مثال اگر در شرایط احراز شغل‌محلی، رشته تحصیلی «مربی بهداشت» در مقطع کاردانی پیش‌بینی شده باشد، دارندگان مدارک کاردانی«مربی بهداشت مدارس» نیز می‌توانند، در آزمون شرکت نمایند. این افراد جهت انتخاب رشته تحصیلی خود عنوان «مربی بهداشت» را در فرم ثبت‌نام انتخاب می‌کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید