ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در درجه اول برای سامان‌دهی یک سال تحصیلی است تا نیروهای مورد نیاز این وزارتخانه را تأمین کنیم.
علی الهیار ترکمن در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این پرسش که «چرا رشته مهندسی فناوری اطلاعات در آزمون استخدامی آموزش و پرورش جایی ندارد؟»، اظهار کرد: رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در درجه اول برای ساماندهی یک سال تحصیلی است و اینکه کلاس‌ها دارای معلم باشند و نیروهای مورد نیاز را تأمین کنیم.
وی ادامه داد: رشته فناوری اطلاعات در این مدت که کار کردیم با توجه به نیازهایی که در حوزه ابتدایی و علوم پایه داشتیم، در دستور کار قرار نگرفته است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: ابتدا باید نیازهای اساسی که داریم را تأمین کنیم و اگر سال‌های بعد با توجه به نیاز و حجم ورودی دانش‌آموزان، نیاز به رشته کامپیوتر باشد، به آن ورود پیدا می‌کنیم.
الهیار ترکمن اضافه کرد: در این چند سال اخیر، رشته فناوری اطلاعات اولویت اصلی وزارت آموزش و پرورش نبوده است و اولویت ما عمدتاً دروس علوم پایه، آموزش ابتدایی، مراقبین سلامت و مربیان پرورشی است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید