ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دبیر هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از صدور مجوز ردیف استخدامی برای جذب بورسیه‌ها در دانشگاه‌ها از سازمان امور استخدامی کشور خبر داد.
دکتر جواد محمدی در نشست خبری فراخوان بورسیه های بلاتکلیف دانشگاه‌ها که امروز در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: اگر دانشگاه ها در فراخوان جذب هیأت علمی تا زمان اتمام تحصیل بورسیه ها اعلام نیاز و فرد دیگری را جذب کرده اند، مجوز ردیف استخدامی برای جذب این بورسیه ها در دانشگاه ها از سازمان امور استخدامی دریافت می شود. در واقع بعد از تاکید مقام معظم رهبری در مورد رسیدگی به بورسیه ها و احقاق حق آنها، هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی با دستور رییس این هیأت این موضوع را در اولویت رسیدگی قرار داد.
وی در ادامه تصریح کرد: در فراخوان های دوره های گذشته برای تعیین تکلیف این افراد، کسانی که حکم بورس و شرایط قانونی داشتند، ثبت نام کردند و دبیر هیات جذب با تک تک روسای دانشگاه ها برای جایابی و جذب بورسیه ها مذاکره کرد و تعدادی از آنها جایابی شدند.
محمدی با بیان اینکه پرونده بورسیه ها هم اکنون در کمیسون اصل ۹۰ مجلس هم دنبال می‌شود، افزود: با فراخوان بورسیه های امسال که چند روز پیش آغاز شد، بورسیه های دانش آموخته هم می توانند به سامانه ثبت نام مراجعه می کنند.
دبیر هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی به توافق سه مقام مسوول در مورد جایابی بورسیه‌ها اشاره کرد و افزود: توافق هایی با وزیر علوم، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیر هیأت عالی جذب مبنی بر جایابی این بورسیه ها انجام شده است که امیدوارم به زودی اجرایی شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید