ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مديركل توسعه منابع انسانی وزارت کشور از برگزاری آزمون استخدامی این وزارتخانه در روز نهم آبان سال جاری خبر داد.
مهدی روشن ضمیر، مديركل توسعه منابع انسانی وزارت کشور با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی مجموعه وزارت کشور در ۹ آبان ماه سال جاری، اظهار کرد: يكی از مواد آزمون استخدامی، آشنايی داوطلبان با اهداف و مأموريت‌های وزارت كشور است كه منابع آن در پرتال رسمی وزارت كشور (بخش اهداف و وظایف در ستون اطلاعات پرتال) در دسترس داوطلبان قرار دارد.
روشن ضمیر افزود: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سايت رسمی وزارت كشور، به شرح وظايف و مأموريت‌ها و اهداف وزارت كشور دسترسی پيدا كنند و برای شرکت در آزمون، آنها را مطالعه کنند. بديهی است منابع مذكور در اختيار سازمان سنجش آموزش كشور نيز قرار گرفته است.
وی همچنین با بیان اینکه آگاهی، انگيزه و علاقه‌مندی داوطلبان استخدام در مجموعه وزارت كشور يكي از معيارهای مهم برای انتخاب استخدامی محسوب می‌شود، گفت: انتظار می‌رود دواطلبان ضمن مطالعه دقيق منابع مذكور، تسلط كافی به وظايف و مأموريت‌ها و اهداف وزارت كشور داشته باشند تا بتوانند علاوه بر پاسخگويی صحيح به سوالات مطروحه، امكان موفقيت در مراحل مصاحبه را نیز داشته باشند.
مديركل توسعه منابع انسانی با تاكيد بر اهميت آگاهی داوطلبان و علاقه‌مندی آنها به اشتغال و استخدام در وزارت كشور، خاطرنشان کرد: آشنايی با وظايف سازمانی كه در آن استخدام خواهند شد از اركان اوليه يک سرمايه انسانی دانشی و بهره‌ور است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید