ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

بررسی وضعیت متقاضیان جذب هیات علمی در هیات مرکزی جذب، آغاز شده و تا ۳۰ اردیبهشت ادامه دارد.
مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم به منظور اجرای مصوبه هیأت عالی جذب، جزئیات بیست و چهارمین فـراخـوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پـیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آمـوزش عالی و پژوهشی کـشور مـربوط را سال گذشته اعلام کرد.
بر این اساس دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا دهه دوم مهر فرصت داشتند نیاز خود برای جذب هیات علمی را اعلام کنند. مرکز نظارت جذب هیات علمی نیز تا ۳۰ مهر فرصت داشت اعلام نیاز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و ظرفیت‌های جذب هیات علمی را بررسی و ارزیابی کند.
همچنین تطبیق نیاز برای جذب هیات علمی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با تاییدیه مرکز نظارت جذب از ۳ تا ۹ آبان ۹۹ صورت گرفت و در نهایت فراخوان جذب هیات علمی آبان ماه علام شد و متقاضیان با تمدید مهلت دو هفته‌ای تا پایان آذر فرصت داشتند دراین فراخوان ثبت نام کنند.
بررسی‌های اولیه پرونده متقاضیان جذب هیات علمی و ارسال نتایج این بررسی‌ها به کمیته‌های ارزیابی و فرایند بررسی پرونده‌ها اواخر اسفند سال گذشته به پایان می‌رسد.
در نهایت بررسی وضعیت متقاضیان جذب هیات علمی در هیات مرکزی جذب از ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۳۰ اردیبهشت ماه جاری ادامه می‌یابد در نهایت نتیجه نهایی بررسی‌های تا اول تیر به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید