ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: مهلت انتخاب رشته دوره های با آزمون و بدون آزمون کارشناسی ارشد سال 1396 این دانشگاه تا ساعت 24 شنبه 31 تیر تمدید شد.
علیرضا رهایی اعلام کرد: داوطلبان برای انتخاب رشته باید به سایت اینترنتی دانشگاه آزاد مراجعه کند.همچنین دفترچه راهنمای انتخاب رشته نیز در سایت منتشر شده است.
وی افزود: داوطلبانی که در روزهای گذشته انتخاب رشته کرده اند نیز در مدت یاد شده می توانند برای ویرایش رشته محل های انتخابی اقدام کنند.
وزارت علوم ، تحقیقات و فناورینیز در اطلاعیه ای اعلام کرد : فهرست رشته محل های کارشناسی ارشد دارای مجوز که برای پذیرش در سال 96-97 مورد تایید دفتر گسترش آموزش عالی است، در سامانه معاونت آموزشی این وزارتخانه ثبت و درج شده است.
بر این اساس به داوطلبان توصیه می شود انتخاب رشته خود را منحصراً براساس مصوبات دفتر گسترش آموزش عالی که بر روی سامانه مذکور و نیز سامانه سازمان سنجش آموزش کشور منعکس می شود، به انجام برسانند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (فرزانه سارانی)

    با سلام وقت بخیر پدر بنده در سال ۵۹ طبق مدارک موجود در درگیری با اشرار از ناحیه کلیه بر اثر اصابت گلوله مجروح شده و در سال ۶۶ در جبهه در مریوان شیمیایی شده است اما پیگیر کارت جانبازی نشده وسال ۹۰ نیروی انتظامی با پیگیری زیاد فقط ۵ درصد جانبازی داده اند و با وجود تست شیمیایی گرفتن تکلیف جانبازی شیمیایی مشخص نشده با پیگیری هر روز طی این سال ها کسی جواب صحیحی به ما نداده است وما خواهان کارت جانبازی پدرم هستیم طبق تمام مدارک موجود خواهشمندم راهنمایی فرمایید

  • سلام
    باید از خود بنیاد ایثارگران موضوعو پیگیری کنید

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید