ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
كليه‌ پذيرفته‌ شدگان می توانند ضمن توجه به ضوابط و شرايط اعلام شده ذيل و قبل از مراجعه حضوري به دانشگاه محل قبولي، براي كسب اطلاعات بيشتر و دقيق‌تر درخصوص تاريخ، نحوه و مدارك لازم، ابتدا براي ثبت‌نام به پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاهها و موسسات آموزش عالي ذيربط مراجعه نمايند، در صورتي كه دانشگاهها و موسسات محل قبولي داوطلبان، تاريخ مشخصي را براي ثبت‌نام ارائه نكرده باشند، مي‌بايست در يكي از روزهاي دوشنبه مورخ 96/6/13، سه‌شنبه مورخ 96/6/14 و يا چهارشنبه مورخ 96/6/15 براي ثبت‌نام به موسسه محل قبولي مراجعه نمايند.
داوطلباني كه هم در رديف پذيرفته‌شدگان يكي از دانشگاهها و موسسات آموزش عالي و هم در رديف پذيرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامي قرار مي‌گيرند توجه داشته باشند كه منحصراً مي‌توانند در يكي از كدرشته‌محلهاي قبولي ثبت‌نام نمايند و به عبارتي مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولي نمي‌باشند در غير اين صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.
با توجه به قانون جامع خدمات رساني به ايثارگران در گزينش نهايي هر يك از رشته‌محل ها، با توجه به اين قانون، 25 درصد ظرفيت پذیرش هرکدرشته محل به رزمندگان و ایثارگران به شرط کسب حدنصاب نمره علمی لازم (در سهمیه رزمندگان كسب حداقل 80 درصد نمره و در سهمیه ایثارگران كسب حداقل 70 درصد نمره اخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد) اختصاص داده شده است.
براي داوطلبان واجد شرايط گزينش، كارنامه‌اي حاوي اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرين رتبه پذيرفته شده در هر يك از كد رشته‌هاي انتخابي و در سهميه مربوط تنظيم و از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان از بعد از ظهر روز دوشنبه 96/6/13 قابل دسترسي خواهد بود.
پذيرفته‌شدگان نهایی دانشگاه آزاد کلیه رشته‌ها لازم است شخصاً در يكي روز‌هاي سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15 شهریور ماه 96 با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت‌نام به واحدهای ذیربط که نشاني و تلفن آنها در سامانه اينترنتي مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس و سامانه دانشگاه آزاد درج شده است، مراجعه نمایند.
پذيرفته‌شدگان واحدهاي علوم و تحقيقات، تهران‌مركزي، تهران‌جنوب، تهران شمال، پزشكي تهران، الكترونيكي، سنندج، نجف‌آباد، تبريز، كرج، قم، قزوین، پرند، بروجرد، شيراز و اراک جهت اطلاع از چگونگي و زمان ثبت‌نام مقتضي است به آدرس سايت آن واحد‌ها به شرح ذيل مراجعه نمايند.
شهریه پذیرفته شدگان دانشکاه آزاد از دو بخش شهریه پایه (ثابت) و متغیر تشکیل شده که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌گردد. علاوه بر دو مورد مذکور دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول باید مبلغ 1.180.000 (يك ميليون صدو هشتاد هزار) ريال به عنوان هزینه خدمات آموزشي، به شماره حساب جاري محل دانشگاهي قبولي واريز نمايند.
در پايان به اطلاع مي‌رساند كارنامه نتايج نهايي داوطلبان در رابطه با كدرشته‌هاي انتخابي، از (بعدازظهر) روز دوشنبه 96/6/13 از طريق سامانه اينترنتي مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامي در دسترس قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید