ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مهلت ثبت نام در آزمون ارشد سال 1397 و بیست و سومین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از سوی سازمان سنجش آموزش کشور تا یکشنبه 26 آذرماه تمدید شد.
بر این اساس، داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد و بیست و سومین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور می توانند تا ساعت 24 روز یکشنبه، 26 آذرماه با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
آن دسته از داوطلبانی که پیش از این، برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده اند می توانند در صورت تمایل و نیاز، تا تاریخ تعیین شده، اطلاعات ثبت نامی خود را مشاهده و ویرایش کنند.
متقاضیان لازم است قبل از ثبت نام نهایی با مراجعه به سایت سازمان سنجش، دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات دفترچه مذکور را به دقت مطالعه کرده و مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای درج در فرم ثبت نام را تهیه کنند.
این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه، 6 و 7 اردیبهشت ماه 97 برگزار می شود و نتایج اولیه داوطلبان به منظور انجام انتخاب رشته در دهه دوم خردادماه و نتایج نهایی آزمون نیز در دهه اول شهریورماه اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید