ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سکینه حسینجانی از جذب دانشجوی پرستاری بومی در دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد.
رئیس اداره پرستاری دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: این آخرین نشست مدیران پرستاری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بود که افتخار میزبانی آن به دانشکده علوم پزشکی آبادان داده شد؛ در این نشست گزارش عملکرد پرستاری کشور ارائه شد و چالش‌های مدیریت منابع انسانی در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.
وی به موضوع کمبود نیروی پرستار در دانشکده علوم پزشکی آبادان اشاره کرد و گفت: از سال 93 و همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت، چهار دستورالعمل را برای کاهش این مشکل دریافت کردیم، ابتدا با به کارگیری دانشجویان ترم 6به بالا تا حدودی این معضل را مرتفع کردیم.
رئیس اداره پرستاری دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: سال 95 و 96 دانشکده علوم پزشکی آبادان موفق به اجرای 100درصدی برنامه عملیاتی شد و در این جلسه برنامه عملیاتی سال 97 ارائه می‌شود و بعد از تدوین پیش‌نویس در وزارت بهداشت مجلد خواهد شد.
رئیس اداره پرستاری دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: جذب نیروی پرستار خریدخدمت با مزایای کامل را نیز برای این مهم اجرایی کردیم.
وی تصریح کرد: با تلاش‌های آموزنده جذب دانشجوی پرستاری بومی از امسال در دانشکده علوم پزشکی آبادان اجرایی شد که البته این موضوع در چهار سال آینده مشکلات کمبود نیرو را کاهش خواهد داد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید