ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

از خواندن دروس جدید بپرهیزید چراکه فرصتی برای مرور وبه حافظه سپردن ندارید فقط به مرور مطالب قبلی که خوانده اید اکتفا نمائید . قرارنیست 100بزنید بنابراین هیچگونه وسواسی به خرج ندهید و نگران مطالب خوانده نشده نباشید .


داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در فاصله کمتر ازیکماه مانده به آزمون باید مهارت‌های تست‌زنی خود را افزایش دهند چرا که تست‌زنی خوب، یکی از عوامل مهم موفقیت به شمار می‌رود.
آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال 97 در روزهای 14و 15 تیرماه برگزار می‌شود و 30 روز تا آزمون باقی مانده است.
به طور معمول، داوطلبان موفق آزمون در روزهای پایانی مانده به آزمون ، تست‌زنی را تمرین می‌کنند چرا که نحوه تست زنی در آزمون ها یکی از نکاتی است که عامل موفقیت بسیاری از برگزیدگان آزمون برشمرده شده است.
برای دریافت فایل کلیه سوالات سالهای قبل آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت به لینک زیر وارد شوید
https://goo.gl/Zffi5Z
داوطلبان آزمون باید بدانند که حفظ تمرکز در تست‌زنی یکی از عوامل اصلی موفقیت در آزمون محسوب می‌شود.
برخی از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با وجود اینکه در مطالعه دروس بسیار خوب عمل کرده‌اند و تست‌زنی را هم به خوبی تمرین کردند ولی در برخورد با چند سوال دشوار ناگهان دستپاچه می‌شوند و نظم ذهنی خود را از دست می‌دهند، بنابراین احساس می‌کنند آزمون را به طور کامل از دست داده‌اند و همین امر سبب می‌شود تا در پاسخ به سوالات دیگر نیز با مشکل مواجه شوند.
توصیه کارشناسان معین به داوطلبان آزمون در وهله اول این است که اگر دیدید نمی‌توانید به چند سؤال متوالی پاسخ دهید، خود را نبازید. مطمئن باشید که دیگران هم وضع شما را دارند بنابراین آرامش و تمرکز خود را حفظ کنید.
در تست‌های چهار گزینه‌ای برای هر پاسخ صحیح 3 نمره مثبت (سه نمره مثبت) و برای هر پاسخ غلط، به منظور خنثی کردن پاسخ‌های حدسی یا تصادفی یک نمره منفی (یک نمره منفی) منظور خواهد شد. بنابراین به داوطلبان توصیه می‌شود اگر پاسخ صحیح سوالی را اصلا نمی‌دانند به آن سوال جواب ندهند زیرا به سوال‌های بدون جواب نمره منفی یا مثبت تعلق نمی‌گیرد و اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخ‌ها، غلط محسوب می‌شود و به آن سوال یک نمره منفی (یک نمره منفی) تعلق می‌گیرد.
اعتماد به نفس داشته باشید و تمرکز خود را به هیچ وجه از دست ندهید، داشتن روحیه، در هر مسابقه‌ای سرنوشت ساز است پس هرگز روحیه خود را نبازید.
توصیه کارشناسان برای تست زنی نیز به این صورت است که ابتدا بر اعصاب خود تسلط داشته باشید، در لحظه باید تشخیص دهید، کدام تست را باید رها کرد، به کدام تست جواب داد و چگونه زمان را تنظیم کرد. سؤال‌ها را به ترتیبی که در دفترچه می‌بینید پاسخ دهید.
اگر در یک درس تسلط بیشتری دارید، ترتیب جواب دادن به سؤال‌ها را تغییر ندهید. بدانید که نظم و ترتیب سؤالات در دفترچه آزمون کاری سنجیده و فکر شده است و درس‌ها را به طور تصادفی پشت سر هم مطرح نکرده‌اند پس بهتر است شما هم به همان ترتیبی که سؤال‌ها در دفترچه مطرح شده است به آنها پاسخ دهید.
تمام سؤالات دفترچه را حداقل یک بار مطالعه کنید.
کسانی که یک درس را به طور کامل کنار می‌گذارند خواه به این دلیل که آن درس ضریب کمتری دارد یا اینکه آن درس را بلد نیستند، کاملاً اشتباه می‌کنند.
می‌توانید بخش‌های دشوار یک درس را کنار بگذارید اما حذف کامل یک درس خطاست.
توجه داشته باشید که تمام روش‌ها در صورتی به موفقیت ختم می‌شود که شما آرامش خود را حفظ کنید و در نهایت آرامش در آزمون شرکت کنید. آزمون هم مانند تمام آزمون‌هایی است که تا به حال در آن حضور داشته‌اید.
موفق باشید

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید