ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت.
زمان شروع انتخاب رشته از تاریخ 27 لغایت 30مرداد ماه 97 به مدت چهار روز می باشد. دفترچه انتخاب رشته محل نیز از تاریخ 24 مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش پزشکی قرار خواهد گرفت.
بر اساس اعلام قبلی، در این آزمون نمره کل تراز داوطلبان بر اساس معدل به میزان 20% و نمره کتبی به میزان 80% محاسبه شده است.بنابراین هر گونه مغایرت در معدل سبب لغو قبولی داوطلبان خواهد شد.افرادی که معدلشان مغایر با معدل درج شده در کارنامه می باشد، لازم است قبل از شروع انتخاب رشته محل نسبت به ویرایش معدل خود اقدام نمایند.داوطلبان دقت نمایند که معدل آنها پس از قبولی در هنگام ثبت نام در دانشگاه کنترل و در صورت هر گونه مغایرتی دانشگاه از ثبت نام خودداری و قبولی کان لم یکن تلقی خواهد شد.
افرادی که متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران بوده اند، در کارنامه خود بسته به شرایط تایید یا عدم تایید سهمیه، یکی از دو گزینه زیر را ملاحظه خواهند نمود:
الف) "سهمیه رزمندگی شما تایید شده است" این افراد توسط سازمانها یا نهادهای مربوطه مورد تایید واقع شده اند.
ب) "سهمیه رزمندگی شما تایید نشده است" این افراد سهمیه شان مورد تایید واقع نشده است و می بایست حداکثر تا تاریخ 97/05/27 تاییدیه آنها از طریق ستاد کل سازمان مذکوردر تهران به مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شود.
متقاضیان سهمیه استعداد درخشان دقت نمایند، در کارنامه آنها گزینه استعداد درخشان درج شده است و این گزینه براساس اعلام داوطلب بوده و متعاقبا در صورت تایید نهایی دانشگاه، سهمیه مربوطه (با آزمون، بدون آزمون) برای این افراد اعمال خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید