ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
کلیه پذیرفته شدگان می بایست برای کسب اطلاع در خصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم، ابتدا برای ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند، در صورتیکه دانشگاهها و موسسات محل قبولی داوطلبان، تاریخ مشخصی را برای ثبت نام ارائه نکرده باشند، می بایست در یکی از روزهای چهارشنبه 14 شهریور، یا شنبه 17 شهریور و یا یکشنبه 18 شهریور برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.
از آنجا که دانشگاهها از پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف داوطلبان به سازمان سنجش) می باشند، صرفا ثبت نام موقت و مشروط به عمل می آید.
داوطلبانی که دارای مغایرت معدل می باشند می بایست وضعیت نهایی خود را تا آبان ماه از دانشگاه محل قبولی پیگیری کرده و از مراجعه به سازمان سنجش خودداری نمیاند.
از پذیرفته شدگانی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه 97 فارغ التحصیل نشوند، ثبت نام به عمل نخواهد آمد.
براي داوطلبان واجد شرايط گزينش، كارنامه‌اي حاوي اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرين رتبه پذيرفته شده در هر يك از كد رشته‌هاي انتخابي و در سهميه مربوط تنظيم و از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان از بعد از ظهر روز پنجشنبه مورخ 97/06/15 قابل دسترسي خواهد بود.
هر گونه تغيير رشته، تغيير گرايش و نقل و انتقال پذيرفته‌شدگان در حيطه وظايف اين سازمان نبوده و به اينگونه درخواست‌ها ترتيب اثر داده نمي‌شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید