ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دانشگاه علامه طباطبایی از بین دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه‌های سطح 1 و 2 در دوره کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند.
دانشگاه علامه طباطبایی در نظر دارد براساس آیین‌نامه "پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد " از بین برگزیدگان علمی دوره کارشناسی پیوسته دوره‌های روزانه و شبانه برای سال تحصیلی 99-98 در دوره روزانه کارشناسی‌ارشد بدون آزمون دانشجو پذیرش کند.
دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته ورودی سال تحصیلی 95 -94 که پس از شش نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم از کل واحدهای درسی دوره، به لحاظ میانگین کل جزو پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی از مجموع دوره‌های روزانه و شبانه خود باشند و حداکثر در مدت هشت نیمسال(9 نیمسال طبق سرفصل درسی مصوب شورای عالی برنامه ریزی) دانش آموخته شوند از جمله شرایط شرکت در این دوره است.
این پذیرش براساس آیین‌نامه استعدادهای درخشان صورت می‌گیرد و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.
متقاضیان پذیرش در این دوره باید مدارک خود را تا ۲۵ آذرماه به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه علامه طباطبایی ارسال کنند. پذیرش نهایی و قطعی داوطلبان تنها پس از تایید سازمان سنجش آموزش کشور و هیات مرکزی گزینش دانشجو وزارت علوم صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید