ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

كارت‌ شركت در‌ آزمون دوره‌هاي فراگير كارشناسي ارشد دانشگاه پيام نور بهمن ماه سال 1397 از روز سه‌ شنبه مورخ 97/09/20 بر روي سایت سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت.
كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي شركت‌ در آزمون‌، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به پايگاه اطلاع رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملي، سال تولد و ...) و يا اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد رهگيري و ...) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.
چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در سهميه ثبت نامي (بند 7) كارت شركت در آزمون شما وجود دارد (براي داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه رزمندگان، سپاه پاسداران (سازمان بسيج مستضعفين)، وزارت جهاد كشاورزي، بنياد شهيد و امور ايثارگران و ستاد كل نيروي مسلح) جهت اعلام مغايرت حداكثر تا تاريخ 97/09/23 منحصراً به سايت اينترنتي سازمان سنجش (قسمت ويرايش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضيحات مندرج در سايت نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند.
چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس مي باشد و يا چنانچه عكس روي كارت وي داراي اشكالاتي از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4 ×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه كرده و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد.درغیر اینصورت فرد به عنوان متخلف تلقی و برابر مقررات باوی رفتار خواهدشد.
فرآيند برگزاري آزمون از ساعت‌ 8:30 صبح روز جمعه 97/09/23 آغاز مي‌گردد.
در ورودي حوزه هاي امتحاني رأس‌ ساعت‌ 8:00 بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید