ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با بیان اینکه آزمون سراسری کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 8،9 و 10 خرداد ماه برگزار می‌شود.

گفت: داوطلبان می‌توانند از ساعت 11 فردا یکشنبه با مراجعه به پایگاه اینترنتیazmoon.org برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

 

رئیس مرکز آزمون ادامه داد: آزمون کارشناسی ارشد امسال در 6 نوبت صبح و عصر با حضور بیش از 550 هزار داوطلب برگزار می‌شود که در این دوره داوطلبان از 120 مجموعه و 3 هزار و 741 رشته محل انتخاب خود را صورت دادند.

اقبالی گفت: سؤالات برخی از مجموعه‌های آزمون هنر و معماری مانند نوازندگی ساز جهانی، طراحی پارچه و لباس، طراحی فضاهای آموزشی، برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای، طراحی شهری، معماری، طراحی صنعتی، تصویرسازی، نقاشی و هنرهای نمایشی به صورت تشریحی است و هیچ یک از رشته‌ها مصاحبه ندارد.

وی افزود: چنانچه داوطلبان پس از دریافت کارت مغایرتی در مندرجات آن مشاهده کردند، باید بلافاصله به باجه‌ها رفع نقص در واحد دانشگاهی حوزه خود مراجعه کنند.

اقبالی گفت: زمان رفع نقص روزهای دوشنبه 5 خرداد و چهارشنبه 7 خرداد از ساعت 9 تا 13 و 14 تا 18 است.

به گفته اقبالی مراکز رفع نقص کارت ورود به جلسه در حوزه تهران برای مردان به نشانی میدان امام حسین، خیابان دماوند جنب بیمارستان بوعلی واحد تهران مرکزی و برای بانوان شهرک قدس، میدان صنعت، ابتدای خیابان ایران‌زمین روبروی اداره برق، دانشکده تربیت‌بدنی تهران مرکزی است.


لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید