ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش پزشکی در خصوص تصحیح معدل و تصحیح دانشگاه محل تحصیل برای متقاضیان واجد شرایط استعداد درخشان و همچنین مهلت اعتراض به سؤالات آزمون کارشناسی ارشد اطلاعیه ای صادر کرد.
بر این اساس، افرادی که علی رغم مدت زمان تعیین شده، نیاز به تصحیح معدل خود دارند می بایست درخواست خود را که حاوی اطلاعات شخصی و آموزشی نیز باشد با ایمیل مندرج در فرم ثبت نام به سازمان سنجش پزشکی ارسال کنند. کلیه موارد دریافتی بررسی شده و اعمال خواهد شد. لازم به توضیح است با عنایت به عدم ارسال پاسخ توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی، می بایست این افراد سامانه را متعاقباً چک نمایند.
متقاضیان استعداد درخشان که: الف) نیاز به تصحیح معدل دارند، ب) به دلیل انتخاب دانشگاه نادرست (انتخاب دانشگاه غیر علوم پزشکی)، مجاز به ثبت نام نیستند، می بایست همانند بند قبل اقدام نمایند و تا ساعت 18 تاریخ 98/04/31 سامانه ثبت نام را چک نمایند و ثبت نام خود را انجام دهند.
زمان ثبت نام تا ساعت 16 عصر تاریخ 98/05/01امکان پذیر خواهد بود.
همانگونه که در دفترچه راهنمای ثبت نام اعلام شده، متقاضیان واجد شرایط استعداد درخشان بدون آزمون در رشته های همنام فقط مجاز به استفاده از سهمیه 10% بدون آزمون و در رشته های فاقد رشته همنام در مقطع کارشناسی ارشد (مانند فوریتهای پزشکی) می بایست سهمیه 20 % بدون آزمون را انتخاب نمایند این سهمیه 20% نیز فقط برای سال 98 قابل اجرا می باشد در رشته هایی که پس از کسب 2 سال سابقه کار بالینی واجد شرایط شده اند، دقت نمایند طیق ضوابط بند 13-10 صفحه 18 آزمون سال 97 (سال گذشته)، مانند فوریتهای پزشکی (فاقد رشته همنام) فقط مجاز به استفاده از شرایط 20% با آزمون می باشند.
همچنین زمان دریافت فرم اعتراض به سؤالات آزمون کارشناسی ارشد 98 تا ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 98/05/01 از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی می باشد اعتراضاتی که بعد از این تاریخ دریافت شود قابل بررسی و رسیدگی نمی باشد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

    • مهمان (فاطمه)

      باید به جای این ۲۵ درصد زبان، مثلا ضریب زبان رو بالا ببرن، مثلا ضریب سه یا چهار باشه درس زبان برای کنکور ارشد وزارت بهداشت.

    اشتراک مطالب

    Close

    خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید