ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد و متقاضیان استفاده از آیین نامه استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون سال تحصیلی 99-98 بر روی سایت سازمان سنجش پزشکی قرار گرفت.
کلیه پذیرفته شدگان لازم است جهت ثبت نام براساس رشته و دانشگاه محل قبولی، اصل، کپی و اسکن مدارک مورد نیاز را آماده و اواخر هفته چهارم شهریور ماه طبق زمانبندی اعلام شده در سایت دانشگاه پذیرفته شده، جهت ثبت نام به آموزش آن دانشگاه مراجعه نمایند.
پذیرفته شدگانی که پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند یا جهت ثبت نام مراجعه نکنند، حق شرکت در آزمون ورودی سال بعد وزارت بهداشت برای این مقطع را نخواهند داشت. البته پذیرفته شدگان دانشگاههایی که به صورت شهریه ای پذیرفته شده اند مشمول این بند نمی شوند.
داوطلبانی که علاوه بر آزمون وزارت بهداشت در آزمون کارشناسی ارشد وزارت علوم و یا سایر مراکز نیز پذیرفته شده اند ملزم به ثبت نام در یکی از دو محل می باشند و در صورت محرز شدن ثبت نام در هر دو محل، قبولی آنها در رشته های مربوط به وزارت بهداشت در هر مرحله از تحصیل کان لم یکن تلقی می شود.
هر گونه تکمیل ظرفیت پس از اعلام نتایج نهایی، بر اساس اعلام دانشگاههای متقاضی منوط به طی مراحل اخذ مجوز مربوطه از شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی صورت می گیرد. به عبارتی اگر دانشگاهی بعد از زمان انتخاب رشته محل مجوزی کسب کرده و یا به هر دلیل متعاقبا ظرفیت جدید اعلام کرده باشد و یا دانشگاههایی که به دلایل مختلف ظرفیت پذیرش آنها تکمیل نشده و همه این دانشگاهها درخواست معرفی افراد جدید و یا افراد جایگزین نمایند، پس از تصمیم گیری در مراجع ذیربط و موافقت با پذیرش جدید و یا تکمیل ظرفیت، از نیمه مهر ماه به بعد نسبت به این مرحله اقدام خواهد شد. لذا داوطلبان ملزم می باشند از نیمه مهر ماه تا هفته سوم آبان ماه، هر هفته سامانه اینترنتی مرکز سنجش را ملاحظه کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید