ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دفترچه راهنمای مواد امتحانی و رشته های مورد پذیرش آزمون کارشناسی ارشد سال 99 وزارت علوم بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 ، براساس قانون "سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی" مصوب 94/12/18 مجلس محترم شورای اسلامی و همچنین مصوبات "شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی" ضرورت دارد در کلیه رشته های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی اعم از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد در این آزمون شرکت نمایند.
پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 براساس قانون و مطابق این اطلاعیه و همچنين شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش آزمون (که در زمان ثبت نام توسط این سازمان منتشر می شود) صورت خواهد گرفت.
همچنین عناوین رشته‌های امتحانی، رشته و گرایش های پذیرنده دانشجو، دروس امتحانی هر رشته و ضرایب هر درس كه قبلاً در تاريخ 98/07/15 در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان منتشر شده بود با توجه به وصول اصلاحات به اين سازمان مطابق دفترچه جدید اصلاح مي‌گردد. به عبارت ديگر ملاك برگزاري آزمون براساس جداول عناوین رشته و گرايشهاي امتحانی، دروس و ضرايب امتحانی مطابق دفترچه جدید خواهد بود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید